Input:

Novi Pravilnik o ovlaštenjima za poslove zaštite na radu

19.7.2022, , Izvor: Verlag Dashöfer

2022.07.1.3 Novi Pravilnik o ovlaštenjima za poslove zaštite na radu

Bernard Iljazović, dipl.iur

Novim Pravilnikom o ovlaštenjima za poslove zaštite na radu (u nastavku teksta: Pravilnik) propisuju se uvjeti pod kojima poslodavac za svoje potrebe i fizička ili pravna osoba mogu biti ovlašteni za obavljanje poslova zaštite na radu, postupak izdavanja, poništavanja i ukidanja ovlaštenja, stručni nadzor nad obavljanjem poslova za koje je dano ovlaštenje, unos i ažuriranje podataka te izvješća koje ovlaštene osobe putem Informacijskog sustava zaštite na radu dostavljaju Ministarstvu rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (u nastavku teksta: Ministarstvo), stalno stručno usavršavanje stručnjaka zaštite na radu u ovlaštenim osobama te obveze i način evidentiranja ovlaštenja.

Novi Pravilnik stupio je na snagu 2. lipnja 2022. godine te će u nastavku teksta biti više riječi o toj tematici.

Poslovi zaštite na radu za koje se izdaje ovlaštenje su:

- obavljanje poslova zaštite na radu kod poslodavca,

- osposobljavanje za zaštitu na radu (osposobljavanje radnika za rad na siguran način, te osposobljavanje poslodavca, ovlaštenika i povjerenika radnika za zaštitu na radu),

- izrada procjene rizika,

- ispitivanje radne opreme i

- ispitivanja


 Pošaljite nam povratnu informaciju
Što mislite o našem portalu?
Vaša poruka je uspješno poslana.
Input: